0
Najbližšie výdajné miesto: Aš, Hlavní 2558/54, Elektro Centrum expert (7,285.3km od vás)
Z-point
Aš, Hlavní 2558/54, Elektro Centrum expert
ELEKTRO CENTRUM expert, s.r.o.
Hlavní 2558/54
352 01 Aš
Zobraziť na mape

Otvorené:
Po–So 09:00–18:00
Ne 09:00–17:00
28.10.2020 zavřeno
17.11.2020 zavřeno
+421 233 889 308 (Po-Pia 8-12, 13-16 hod)
Prihlásenie
Nová registrácia
Zabudnuté heslo
SK
CZ
SK
+421 233 889 308
(Po-Pia 8-12, 13-16 hod)

Poznáte výrobcu a model vysávača? Tu vyberte ?

počet:
0 ks
cena:
0,00 €
Košík je prázdny. Poďme to napraviť!
Nechcete platiť poštovné? Pridajte tovar za 45,23 € (Výdajné miesto - Zásielkovňa SK) alebo 56,54 € (Ostatní dopravci)
 
45,23 €
56,54 €
Moja upratovacia komora ?

Overené zákazníkmi

100 %
našich zákazníkov nás doporučuje ďalej
Pohodový nákup, doručení poštou
26.10.2020
star-full star-full star-full star-full star-full
Bez problémů
24.10.2020
star-full star-full star-full star-full star-full

Máte dotaz?

Napíšte nám alebo zavolajte, radi sa vám budeme venovať!
+421 233 889 308
(Po-Pia 8-12, 13-16 hod)
Poradíme vám
  • Sme jednotky
    jediný špecialisti na príslušenstvo na SR a ČR
  • 16 206 ks
    tovar máme na sklade
  • 39 526
    typov vysávačov u nás nájde doplnky


Čo je to Zásielkovňa?


logo zásilkovnyČastým dotazom od zákazníkov je, čo je to tá Zásielkovňa?

Je to nový a lacnejší spôsob doručenia tovaru od nás ku zákazníkom - do výdajných miest v sieti Zásielkovne.

Už žiadne nekonečné rady na poštách, ani hodiny čakania na kuriéra. Vy rozhodnete, kedy a kde si zásielku vyzdvihnete - a netlačíme na vás - na vyzdvihnutie máte vždy čas, minimálne 7 dní. 

Tovar si môžete na výdajnom mieste skontrolovať a zaplatiť až potom v hotovosti - na mieste.

Nákup cez internet je tak pre vás bezpečnejší, než kedykoľvek predtým. 

 

Koľko má Zásielkovňa výdajných miest?

Do Zasielkovne je od Vás vždy na skok. V súčasnej dobe si môžete nechať svoju objednávku zaslať do viac než 3 706 výdajných miest v Českej republike, na Slovensku, Maďarsku, Poľsku, Rumunsku a číslo sa neustále zvyšuje.
Celý seznam výdejních míst Zásilekovňe naleznete ZDE.

Z-pointy nájdete v Čechách aj na Slovensku. Výdajné miesta nájdete vo všetkých krajských mestách, ale aj v menších mestách.  

Tieto výdajné miesta sú označené logom Zásielkovne.


Koľko mám času na vyzdvihnutie svojho balíčku?

panáček ZásilkovnaNa vyzdvihnutie svojho tovaru máte vždy 7 dní. Pokiaľ ale kliknete na link, sledovanie zásielky, ktorý ste od nás dostali na e-mail, môžete si vyzdvihnutie zásielky predĺžiť online a zadarmo až na 21 dní.
(v čase veľkého vyťaženia - napr. o sviatkoch - sa toto môže zmeniť!)

 

Akým spôsobom budem informovaný, že je moja zásielka na mieste k vyzdvihnutiu?

Najskôr vám príde informačný e-mail o tom, že sme Vašu objednávku expedovali a predali ju Zásielkovni. Následne obdržíte e-mail od Zásielkovne, že bol balíček vložený do online systému. 
V tomto emailu nájdete link na sledovanie zásielky, kde ju môžete pohodlne sledovať online.

Ako náhle je zásielka pripravená na Vami zvolenom Z-pointe, príde vám potvrdzovací e-mail a SMS. V potvrdzovacom e-maile a SMS dostanete heslo na vyzdvihnutie zásielky, ktoré nadiktujete obsluhe daného výdajného miesta.

K výdaju tovaru vám postačí len toto heslo - to znamená, že tovaru si môže vyzdvihnúť ktokoľvek, koho tam vy pošlete ...

 

Za akú dlhú dobu bude zásielka pripravená na výdajnom mieste?

Termín dodania je do druhého pracovného dňa po odoslaní zásielky od nás. Obvykle :)

 


Péťa ze ZásilokovnyAko a kde za tovar zaplatím?

Záleží na tom, aký spôsob platby ste si zvolili. Pokiaľ prevodom na účet, zašleme vám podklady k platbe. Tovar Vám pošleme okamžite po pripísaní platby na náš účet. 
Platba kartou prebehne okamžite po objednaní tovaru.

Pokiaľ ste si vybrali možnosť platby v hotovosti na výdajnom mieste, majte prosím pri vyzdvihnutí zásielky pripravenú hotovosť. Nie na všetkých výdajných miestach sa dá platiť platobnom kartou. Či je to možné na Vami vybranej pobočky sa dozviete v detaile výdajného miesta na tomto odkaze - www.zasilkovna.cz/pobocky

 

Čo robiť, ak je zásielka poškodená?

Pri preberaní tovaru si vždy zásielku poriadne skontrolujte. Pokiaľ je obal poškodený, zásielku nepreberajte a obsluhu výdajného miesta na to okamžite upozornite.

Obsluha na to upozorní nás a my Vám zaistíme rýchle dodanie nového produktu. Nákup cez internet je tak pre vás zase o krok bezpečnejší.